diumenge, 7 de juny del 2009

DESTI PUIG D'AFROU...

La proposta d'avui es pujar al Puig d'Afrou. Ja feia temps que la teniem preparada i finalment ens hem decidit a fer-ho. La ruta comença a Angles , per uns corriols de pujada nous que vaig treure d'un track al wikiloc, està molt be, tot i k son de pujada. L'ascenciò a Santa Barbara la fem per la pista que va direcció Sant Amanç passat per Can Cames, es molt agradable ja que te unes vistes impresionants. No es una pujada molt exigent , tot i que te algun tram de duresa. Aquesta pista ens porta al Pla de Llancers, i d'aqui anem en direcció al Roscall.

Quan baixem anema direcció a Santa Creu d'Horta , la baixada es molt rapida tot i la frondositat del cami , castanyers que creixem i les seves branques penjen cap al camí. No arribem en cap moment a l'ermita de Santa Creu i seguim la pista que ens portara a Osor on fem la paradeta per menjar alguna cosa i omplenar d'aigua a la font d'en Borrell.

Despres d'haver reposat ens tornem a posar en marxa i ja en direccio al Puig d'Afrou.
La pujada es d'aquelles que t'en recordes , es forta i llarga , to i que te algun tram de descans .

Travessem el Bosc dels Ortiguers i això continua pujant . La calor ja comença a apretar i tenim ganes d'arribar al cim.

Un cop alla trobem una colla , que es tiren en parapent, jo que soc un poruc per aquestes coses , m'impresiona bastant veure com algú es llença d'aquesta manera.

Llastima dels nuvols, ja que hi ha unes vistes molt agradables , to i aixi podem gaudir del paissatge.
Ja va siguent l'hora de baixar i en aquest cas seguim tota la baixa la ruta marcada com a 25 (negre), pasant per la Font del Bassi . Arribant a baix aquesta ruta et porta per uns corriols molt wapos. Aquest els varem fer a la primera edició de la cursa de la cellera, que ens porta al Pasteral.

Ja som gairebé a casa, nomes queda el carril bici fins a Angles.