dilluns, 1 de juny del 2009

SANT ROC




Diumenge mati , no se si plourà , l'home del temps va dir que ..."caurà algun ruixat lleu"..., el dia esta ennuvolat, però no sembla que hagi de ploure.pujo a la bici i me'n vaig direcció Amer per la carretera antiga de Sant Julià cap a Amer . Fa fred a aquella hora del mati, encara, son les 7:38 hores.Avui la idea es anar a l'ermita de Sant Roc , sempre havia passat per el costat però no hi havia arribat a veure-la. El tram que deixes la pista fins a l'ermita s'ha d'anar amb compte ja que es molt pedregosa, però es ciclable el 99%, a poc a poc i amb bona lletra, arribo fins a l'ermita.Allà amb el dia que fa hi ha unes vistes espectaculars, i mes , si mires cap avall , es un penya-segat i fa molt de respecte acostar-se. No m'hi estic gaire i enfilo el mateix camí que he fet de pujada, de baixada.Quan arribo a Sant Climent d'Amer , agafo la pista que va fins a Bonmatí , però, en un punt em desvio a l'esquerra i agafo un corriol que em portarà fins a Bonmatí . Aquest corriol l'he tret del track de la Tramunbike de l'any passat , es molt llarg i te algun tram una mica tècnic.. En general es fa molt be i ràpid.El dia ja s'ha aixecat força i els núvols que hi havia al mati ja han marxat, ara ja apreta la calor.Un cop a Bonmatí , vaig per el bicicarril fins a l'Antex i allà agafo la pista que em porta a l'ermita de Sant Pere Sestronques, on paro a descansar una mica. A la fresca s'hi esta be, però encara em queda el tram final fins a Angles.La primera parta d'aquest tram es pista i tot de pujada, fins que comença a baixar i aquí anem a parar a un corriol que ens porta fins a l'entrada d'Anglès.
Fins aviat