divendres, 21 d’octubre del 2011

PAS DELS LLADRES

Dissabte dia 8 d'octubre haviem de fer el cim del Puigmal, però per diferents motius , com pot ser el vent que feia , el temps que teniem, la duresa del terreny , caigudes , averies... no varem poder fer el cim. Ens varem quedar a un pas de fer-ho.

Un cop varem ser al Pas dels lladres varem decidir tirar avall i deixar-ho per un altre dia.

El dia el comencem a Planoles. Ens dirigim al camí que va paral-lel a la collada de toses, en direcció a Dòrria. Semblava facil el camí però resulta ser mes dur del que ens pensàvem. Desde Dòrria fins al Pas dels lladres es tot pista forestal , però en mal estat . Molta pedra, molt irregular que fa que no anèm cómodes.

A mig camí de pujada ens trobem la Creu de Meians, on hi ha unes vistes espectaculars de les muntanyes franceses nevades.

A mida que pujem mes, podem divisar tambe Montserrat, Puigcerdà...

Un cop som al Pas baixem per la drecera que hi ha fins arribar al Collet de les Barraques. Alla agafem el Gr11 de baixada que no es gens facil fins arribar a Planoles.

Us deixo un recull de Fotos.