dilluns, 14 de juny del 2010

LA VENJANÇA DELS PANTANS

"Ezto e un Ingle, do argentinos y un Catalan...." Avui podríem començar la crònica, amb un acudit, ja que els que ens hem ajuntat avui , som el Simon, en Moncho, en Luis i jo matex. Al final va fallar un altre compatriota argenti, en Gallego..."Boludo al final os rajasteis!!!".

La sortida d'avui feia pensar que tot aniria com la seda, sortideta en plan , anar fent , jiji jaja, però el que ens trobem mes endavant no te cap mena de gracia.

Comencem per el principi, i es ni mes ni menys que anar de la presa de Susqueda a la de Sau. Típica sortida per la gent dels voltants i també per la gent de fora que vol gaudir d'aquest magnifica paisatge.

Anem per la banda esquerra, deixant enrere el trencants de El Coll i de la Ruta d'en Serrallonga, fins a la presa de Sau. Aquesta primera part gens complicada, es anar vorejant el pantà.

Un cop ala presa de Sau , en comptes d'anar per La Riba anem per baix en direcció a l'Aulet i el seu coll. Pujada complicada , per el terreny que hi ha , però, anem fent fins a dalt de tot.

Fins aquí tot be. Ara ve el mes complicat , en comptes d'anar en direcció a Sant Joan de Fàbrega, nomes de fer el Collet de l'Aulet , trenquem a ma dreta i ens ve una pista de baixada fins al pantà. A mitja baixada hem de parar , ja que en Luis ha punxat.Canviem la camara i continuem. Un parell de kms mes avall...una altre punxada!!!! però aquesta vegada veiem que te esparracat el neumàtic!!!!! òndia!!!! que farem!!!! Total, que hem de lligar amb una camara el neumàtica per a que així no s'acabi de fer malbé.

Peró la cosa no acaba aquí. Resulta que algun beneit, va penjar una ruta NO CICLABLE!!! i com que ja sabeu les rutes les pots modificar , unir unes amb les altres, etc...Doncs be això es el que vaig fer i quan ens donem compte ens trobem en una part del camí , que no hi ha camí . Hi ha un suposat corriol que voreja el pantà fins a trobar-se a una de les pistes que baixen de l'Agullola.

SOBRETOT NO FEU EL TROS DE BAIXADA DE L'AULET FINS AL PANTÀ. Us arribeu fins a l'agullola , ja que es un tros , no se el kms , o metres que varem fer , pero hi varem estar , si fa no fot , una hora i mitja passant per verdisses , matolls , arbres i rocs.

Un cop varem aconseguir sortir d'aquella trampa, ja érem a la pista que ens portaria de nou a la presa de Susqueda.

Al marge de troç tan mal parit , la sortida en si , es molt maca de fer. Nos es molt dura físicament i us la recomano a tots.

PD: Gallego , que suerte que no viniste!!!!

Fins aviat

Anònim ha dit...

som dos pringats de cassa de la selva que vam patir la venganza dels pantans.ens va passar el mateix pero nosaltres vam optar per girar cua i tornar per on haviem vingut.va ser un dia per oblidar,va ser molt dur ja que i havia talls on teniem que agafar la bici a coll, mai mes !!!!!!!!