dissabte, 1 de novembre del 2008

Cursa Amer 2008


Hola gent,

el passat dia 26/10/08 vaig participar en la cursa de la copa girona de btt.

La cursa va estar be, el dia va acompanyar moltissim (fins i tot hi havia moments que feia calor).

Pel que fa al recorregut he de reconeixer q la gent d´Amer s´ho van currar molt, ja que quasi tot el recorregut era per curriols i camins molt tecnics, però macos. El problema es que al anar en cursa sempre vas mirant el crono i no disfrutes del paissatge.

Vaig fer la cursa curta perque la llarga deien que era molt dura i vaig quedar el 44.

Algun dia farem la ruta llarga amb més tranquilat i disfrutant del curriols.
Per si no em conegueu, soc el que porta el mallot de PLAT PETIT.

Vicent.

1 comentari:

Valeri ha dit...

jejeje sembles un pro, ja tinc el track , quan vulguis tornar-la a fer m'ho dius.I si algu mes es vol apuntar, ja ho sap!